social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

پنجشنبه1402/1/31

10:49:5

221

برگزاری اولین جلسه شورای استاندارد استان اصفهان در سال 1402

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان در اولین جلسه شورای استاندارد استان که به ریاست سید رضا مرتضوی استاندار و رئیس شورای استاندارد استان  و با حضور تمامی اعضاء در محل استانداری اصفهان برگزار گردید، علی مالکی سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان و دبیر شورای استاندارد استان گزارشی از فعالیتهای این اداره کل در سال 1401 از قبیل طرح عیدانه، طرح پایش کمیت، طرح خالص فروشی، ایمنی جایگاه های سوخت و مصالح ساختمانی ارائه و بر اهتمام دستگاه های اجرایی، مراکز درمانی و اماکن عمومی به دریافت گواهینامه ایمنی و کیفیت آسانسور نصب شده خود از استاندارد، تاکید نمود.
استاندار اصفهان در این جلسه با تاکید بر اهمیت استاندارد بودن آسانسورها گفت: با توجه به ارتباط مستقیم آسانسور با سلامت مردم و پرمخاطره بودن آن، توجه دستگاه های اجرایی به این موضوع را امری ضروری و به عنوان معیاری برای قابل تقدیر شناسایی شدن دستگاه ها می دانم.
مرتضوی در ادامه این جلسه ضمن قدردانی از عملکرد اداره کل استاندارد استان در زمینه نظارت بر اجرای استاندارد در حوزه های مختلف،  بر لزوم تبیین عملکرد دستگاه های اجرایی و آشنایی عموم مردم با حقوق عامه تاکید نمود و انجام این مهم را در ارتقاء امنیت روانی جامعه بسیار موثر برشمرد.

رئیس شورای استاندارد اصفهان در ادامه با اشاره به لزوم حضور پررنگ استاندارد در حوزه مصالح ساختمانی، نسبت به برنامه ریزی جهت جلب مشارکت سازمان های مردم نهاد و همچنین سازمان نظام مهندسی در این زمینه تاکید نمود.
در ادامه مالکی ضمن تشکر از تمامی اعضای شورا خواستار همکاری مجدانه صدا وسیما و شهرداری های استان جهت تبیین وترویج هرچه بیشتر وظایف استاندارد شد.
در پایان مقرر گردید در اسرع وقت مصوبات شورا به تمامی اعضا ابلاغ و به طو کامل اجرا گردد.