social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

چهارشنبه1401/3/4

10:24:2

140

مدیر کل استاندارد:

لزوم بازرسی آسانسورهای منصوبه در دستگاه های اجرایی و اماکن عمومی

مدیر کل استاندارد استان اصفهان در جلسه ای که با حضور مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان و نمایندگانی از سازمان نظام مهندسی، برنامه و بودجه، مسکن و شهرسازی،  آتش نشانی، دفتر فنی استانداری و ... در محل اداره کل استاندارد اصفهان برگزار گردید بر بازرسی آسانسورهای منصوبه در اماکن عمومی و دستگاه های اجرایی استان اصفهان را تاکید نمود.
محمود فرمانی خاطر نشان کرد در صورت تامین بودجه، کلیه آسانسورهای نصب شده در اماکن عمومی مانند مجتمع های تجاری، پل های عابر پیاده، مجتمع های تجاری و ادارات و سازمان ها توسط استاندارد اصفهان بازرسی خواهد شد.
دبیر شورای استاندارد استان با اشاره به تردد زیاد آسانسورهای نصب شده در اماکن عمومی نیاز فوری به بازرسی از این آسانسورها را متذکر شد  و افزود با توجه به اینکه بازرسی آسانسور در این اماکن مستلزم اجازه هیئت مدیره یا مدیر دستگاه اجرایی یا مکان مورد نظر است، از الزامات مهم اجرای این طرح همکاری استانداری و شهرداری ها با اداره کل استاندارد استان اصفهان است.
شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری از نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست تا در مرحله اول بودجه لازم برای بازرسی از 150 دستگاه آسانسور را تامین نموده و اداره استاندارد نیز لیست آسانسورهای با اولویت بالای اماکن عمومی را به مدیریت بحران اعلام نماید.