social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

چهارشنبه1401/8/25

07:58:0

67

برگزاری نشست تخصصی اداره کل استاندارد استاندارد استان اصفهان و انجمن آجر پلاکی

به گزارش روابط عمومی: در راستای اجرای برنامه های عملیاتی ترویج استاندارد ابلاغی از طرف سازمان ملی استاندارد ایران با هدف بررسی مشکلات و چالشهای تولید مصالح ساختمانی با حضور مدیر کل  و معاونین اداره کل استاندارد استان و اعضاء هیئت مدیره انجمن تولید کنندگان آجر پلاکی و هیئت مدیره انجمن آزمایشگاه های همکار مصالح ساختمانی نشست تخصصی برگزار گردید.
مدیر کل استاندارد استان گفت: انجمن های مختلف بعنوان بازوهای توانمند اجرایی این اداره کل محسوب می شوند و با  استفاده از ظرفیت  بالای کارشناسی ،اجرایی و مشورتی آنها وظایف جاری خود را بهتر و سریعتر به انجام می رسانیم.
فرمانی ازاعضا هیئت مدیره انجمن پلاکی خواست تا در جلسات کمیته علائم این اداره کل که مرتبط با موضوع مصالح ساختمانی است  نماینده آن حضور یابد تا از  از نظرات کارشناسی آنها  استفاده شود.
وی آموزش را یکی از شروط ارتقا سطح کیفی محصولات بویژه  در زمینه مصالح ساختمانی دانست و تصریح کرد: این اداره کل آمادگی دارد تا با انجمن  تولید کنندگان آجر پلاکی در ز مینه برگزاری دوره های مشترک آموزشی همکاری نماید.
دبیر شورای استاندارد استان اصفهان بیان داشت اداره کل استاندارد آمادگی دارد تا با همکاری انجمن آجر پلاکی استان و پس از طی فرآیند های قانونی  فعالیتهای مشترکی ازجمله بازرسی  و نظارت بر بازار عرضه مصالح ساختمانی استان انجام دهد.
محمود فرمانی در پایان اظهار داشت: با مشارکت انجمن های صنایع مختلف می توان تا حد زیادی از تولید و فروش و مصرف کالای بی کیفیت و غیر استاندارد در استان جلوگیری کرد.