دسترسی سریع

حال و هوای عاشورایی در اداره کل استاندارد استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی مراسم استقبال از محرم، سیاه پوش نمودن اداره کل و برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم به رسم سنوات گذشته اما پرشور تر از همیشه برگزار گردید.
با تصویب شورای فرهنگی اداره کل استاندارد استان اصفهان،‌ در آستانه ورود به ماه محرم با نصب پرچم و کتیبه های حسینی فضای این اداره کل رنگ و بوی عاشورایی به خود گرفت و به علت رعایت شیوه نامه های بهداشتی جهت برگزاری مراسم عزاداری، حسینیه ای در فضای باز اداره کل ایجاد شد.
برگزاری مراسم قرائت زیارت عاشورا و عزارداری برای سرور و سالار شهیدان هر روز صبح در دهه اول محرم در این اداره کل، فرصتی را به وجود آورد تا کارکنان و ارباب رجوعان روز خود را با سلام و اشک بر امام حسین آغاز نمایند. گفتنی است با مشارکت و نذر کارکنان اداره کل، شرکت کنندگان در مراسم عزاداری صبحانه را مهمان سفره امام حسین علیه السلام بودند.
از دیگر اتفاقات مبارک امسال، حضور حاج علی برهانی پیرغلام اهلبیت برگزیده استان اصفهان در مراسم عزاداری اداره کل استاندارد استان اصفهان بود که شور و حال این مراسم را دوچندان نمود و به همین مناسبت توسط مدیر کل استاندارد اصفهان از این مداح خوش نوا تقدیر و تشکر به عمل آمد.

فایل های مرتبط:

photoclip-moharam1401.mp4photoclip-moharam1401.mp4
سایر تصاویر: