social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

پنجشنبه1402/12/10

10:47:5

31

دعوت سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان برای حضور مردم در انتخابات جمعه 11 اسفند ماه 1402

بسم الله الرحمن الرحیم
گاهی یک رای هم موثر است، هیچکس نگوید رای من تنها چه تاثیری دارد.گاهی یک رای یا چند رای، در سرنوشت یک کشور اثر می گذارد.    " مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی"

یقینا امروز ما در آستانه اقدامی تاثیر گذار، ماندگار و سرنوشت‌ساز برای کشورمان قرار داریم. بر ماست تا به برکت خون هزاران شهید و ایثارگری رزمندگان 8 سال دفاع مقدس ، از ثمره این ایثارگری ها و از خودگذشتگی ها با تمام توان دفاع کنیم .
بدون شک 11 اسفند ماه ۱۴۰۲ روزی ماندگار و حماسه ساز در تاریخ کشور عزیزمان ایران و برگ زرینی در صحیفه انقلاب شکوهمند اسلامی خواهد شد.
اینجانب با استعانت از آیه شریف « انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّروا ما با نفسهم » خداوند سرنوشت کسی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودش بخواهد. ( سوره الرعد آیه۱۱ ) از عموم مردم شریف اصفهان ، همکاران بزرگوار اداره کل استاندارد استان اصفهان، مدیران و پرسنل محترم واحدهای تولیدی و خدماتی، شرکت های بازرسی و آزمایشگاههای همکار، مدیران محترم کنترل کیفی و خانواده مکرم ایشان دعوت می نمایم در روز جمعه ۱۱ اسفندماه با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و با حضوری گسترده در پای صندوق های رای برای تعیین سرنوشت خویش و انتخاب کاندیدای اصلح و شایسته، همدل و هم صدا و فارغ از جریانات سیاسی و جناحی بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نمایش دهند ودشمنان قسم خورده این انقلاب و ایران اسلامی عزیز را نا امید و مأیوس نمایند.