social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

چهارشنبه1402/9/22

09:47:3

199

بررسی 17 پرونده در کمیته فنی آسانسور اداره کل استاندارد استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، جلسه کمیته فنی آسانسور با حضور نمایندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه کشوری آسانسور، سندیکای آسانسور و پله برقی اصفهان و نماینده شرکت های بازرسی در محل اداره کل برگزار گردید.
 مهدی هادی، سرپرست اداره کل ضمن اعلام این خبر گفت: کمیته فنی آسانسور برای رسیدگی به پرونده های دارای ابهام در انطباق با استاندارد ملی 1-6303 از شرکت‌های بازرسی فنی آسانسورهای برقی و اتخاذ تصمیم و همچنین بررسی موارد فنی ارجاعی از دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع حمل ونقل و ماشین آلات و گزارش نتایج رسیدگی، تشکیل می‌گردد.
هادی افزود: برای خدمت رسانی هرچه بهتر به عموم شهروندان، تمامی مراحل دریافت گواهینامه آسانسور الکترونیکی بوده و شرکت‌های مربوطه می بایست با صحت و دقت نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات مربوطه در این سامانه اقدام نمایند.
وی اظهار داشت: در استان اصفهان حجم ساخت و ساز بالا بوده و لذا متقاضیان دریافت گواهینامه ایمنی آسانسور زیاد می‌باشد که شرکت‌های نصاب و بازرسی باید در اسرع وقت و با صحت و دقت تمام و رعایت موارد درج شده در استاندارد مربوطه نسبت به تسریع و تسهیل امور ایشان اقدام نمایند.
هادی گفت: با توجه به حساسیت موضوع ایمنی آسانسورها، هیچ اغماضی در اجرای کامل این استاندارد امکان‌پذیر نیست و مالکان و بهره برداران بایستی تمامی موارد را کاملا رعایت نمایند.