social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

چهارشنبه1402/10/6

08:07:1

179

کسب رتبه برتر بیست‌و‌ششمین جشنواره شهید رجایی استان توسط اداره کل استاندارد استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان به ‌منظور تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان با حضور دکتر منصوری، معاون اجرائی رئیس‌جمهور و دکتر مرتضوی استاندار اصفهان و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، روز سه شنبه 5 دی در تالار ابن‌سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.
براساس ارزیابی‌های انجام شده در این جشنواره، اداره کل استاندارد استان اصفهان موفق شد در گروه عمومی، امنیتی و قضایی رتبه برتر را کسب نماید.
سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی هر ساله به استناد مواد ۸۱ و ۸۳ قانون مدیریت خدمات کشوری در دو بخش عمومی و اختصاصی در همه استان‌های کشور برگزار می‌شود و همین امر فرصت خوبی برای ارزیابی فرآیندهای ارائه خدمت توسط دستگاههای اجرایی می‌باشد.
مهدی هادی گفت: کسب رتبه برتر توسط این اداره کل دستاورد برنامه‌ریزی، تلاش و همت همه کارکنان می‌باشد و اینجانب به نوبه خود از یکایک  آنها  تشکر و قدردانی نمایم.
دبیر شورای استاندارد استان تصریح کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام «مهار تورم و رشد تولید» مزین شده است این اداره کل تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ضمن تسهیل در امر افزایش تولید با کیفیت، وظایف قانونی و نظارتی خود را به نحو احسن انجام دهد.
گفتنی است در پایان این مراسم علاوه بر اهداء لوح تقدیر و تندیس جشنواره به سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان، از آقای مجتبی مستاجران و خانم منیره عدالتی به عنوان کارمندان برگزیده تقدیر بعمل آمد.

 

تصاویر