social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

دوشنبه1402/10/25

10:24:0

186

حضور فعال اداره کل استاندارد اصفهان در بیستمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و تجهیزات وابسته

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان در مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و تجهیزات وابسته که با حضور تولید کنندگان داخلی و خارجی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار شد حضور یافت و از غرفه‌های آن بازدید کرد.
مهدی هادی گفت: با توجه به اهمیت سلامت تغذیه مردم و در راستای ترویج فرهنگ استاندارد، کارشناسان این اداره کل با حضور فعال و تمام وقت در غرفه اختصاصی در محل نمایشگاه، ضمن نظارت عالیه بر عرضه محصولات، به مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی رسیدگی کرده و راهنمایی و مشاوره لازم را دراین زمینه ارائه نمودند.
سرپرست اداره کل استاندارد استاندارد استان اظهار داشت: نمایشگاه‌ها فرصت خوبی برای ارائه تخصص و توانمندیهای صنعتگران و تولید کنندگان محصولات با کیفیت ایرانی هستند.
دبیر شورای استاندارد استان افزود: تولید کنندگان داخلی می‌توانند با رعایت استانداردها در بازارهای رقابتی حضور فعال داشته باشند و ضمن عرضه محصول با کیفیت و ایجاد اشتغال موجب رشد و رونق اقتصاد کشور گردند.
مهدی هادی اظهار داشت: مردم می توانند با ارسال کد ده رقمی درج شده در زیر نشان استاندارد به سامانه پیامکی  10001517 از اصالت اعتبار پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران اطمینان حاصل نمایند.

 

تصاویر