social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

شنبه1402/10/30

08:06:1

196

بررسی 60 پرونده در کمیته علائم اداره کل استاندارد استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، مهدی هادی سرپرست اداره کل از بررسی 60 پرونده در کمیته علائم این استان خبر داد.
در این کمیته پرونده واحدهای متقاضی کاربرد علامت استاندارد ایران در صنایع مختلف از جمله برق، الکترونیک، مکانیک و فلز شناسی، ساختمانی و معدنی، شیمیایی، نساجی و چرم، غذایی، بهداشتی و آرایشی، نساجی و چرم بررسی و در مورد آنها تصمیم‌گیری شد.

مهدی هادی سرپرست اداره کل گفت: صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران از جمله تکالیف قانونی برای حصول اطمینان از رعایت الزامات استاندارد، استمرار کنترل کیفیت محصولات در واحد‌های تولیدی تحت پوشش استان اصفهان و ترغیب این واحد‌ها به ارتقای کیفیت محصولات تولید شده براساس معیار‌های اعلامی سازمان ملی استاندارد ایران در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد است.
دبیر شورای استاندارد استان اظهار داشت: در سال مزین به نام «مهار تورم و رشد تولید» این اداره کل با تمام توان در راستای تحقق اهداف سازمانی گام برداشته و جهت حفظ و ارتقاء محصولات با کیفیت، پرونده واحدهای تولیدی متقاضی پروانه استاندارد را در کمترین زمان ممکن بررسی و اقدامات قانونی لازم را تا صدور پروانه انجام خواهد داد.